duminică, 26 iulie 2009

Norocul - Horoscopul si Tiganca.

Asa...am observat ca mai multa lume da mult interes " Horoscopului " decat lui Dumnezeu.De ce?Pentru ca vad in horoscop, "fragmente"din ceea ce ar putea fii viitorul lor.Sunt atata de convinsi ca se va intampla exact ce scrie acolo,ca de fiecare data cumpara o revista sa vada "ce mai e nou in destinul lor"...sincer...crezi ca daca se aliniaza cateva planete...o sa fii sanatos?...eu nu prea cred...crezi ca daca in horoscop iti zice ca o sa faci rost de bani...crezi ca asa se intampla doar pentru ca o spus ei?e posibil sa pierzi bani...cine stie?...
Apoi mai sunt si Vrajitoarele[Tiganci]...mercedesa,bemveua,dacia...etc etc...toate aceste "Pirande"pline de "ghiuluri"si ghicitori,pentru o mica taxa[habar n'am cat iti iau...da iti iau ceva banii frumosi] iti ghicesc "Norocul""Viitorul" in carti de joc.Ha!.Ce banal nui asa?Sa iti ghiceasca o tiganca nespalata viitorul in carti de joc.E hilar sincer!Cat de josnic sa fii sa apelezi la asa ceva cand ai probleme?Chiar daca nu imi sta in caracter,as da banii la un popa decat sa dau la asa o fiinta...care'si spune "vrajitoare"....hmm...ma intreb...oare il vezi pe Obama mergand la o vrajitoare sa afle ce se intampla in viitor?Sau o fost einstein la o vrajitoare sa afle teoria relativitatii?Mda...sigur ca nu...dar totusi...aceste scamatorii de a-ti fura banii..nu cred ca vor inceta vreodata...oamenii traiesc intr-o lume plina de fantezii si comori ascunse...trebuie doar sa-ti folosesti capul[sau portofelul]sa le gasesti.Eu va urez mult succes celor care cauta cufarul cu aur a piratilor somalezi,sau stiu eu ce perle ascunse prin pesteri.Vedetiva de viata...ca pana la urma...nici mult nu va intereseaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu