miercuri, 19 august 2009

Bautura [Part 1]

A trecut ceva vreme de cand n'am postat ceva nou pe blog[imi pare rau de intarziere]m-am gandit sa ma apuc sa discut despre bautura.Printre cele mai raspandite in toata lumea[cel mai raspandit/utilizat etc fiind cafeaua,daca nu stiati].Bautura e ceva ce exista de mii de anii.Egiptenii fiind cei care au creeat berea[bautura mea favorita].
Image Hosted by ImageShack.us
Egiptenilor le placeau atata de mult berera ,ca pana si copii o beau :)[Fapt dovedit istoric].Dar desi toate sunt acesibile,deoarece in romania pana si un copil de 10 ani poate intra intr-o alimentara sa'si ia un pachet de tigari,si un pet de bere[Regulile de vanzare fiind nerespectate].Multi abuzeaza de bautura...si cand zic ca abuzeaza ...vorbesc serios.Desi pare o traditie...sau stiu eu ce...ca de ocazii speciale sa te imbeti'ca porcu...sa vomiti si a 2-a zii sa fii "mahmur".In ziua de azi ,recunosc,e o placere de a sta la o bere cu un prieten,ca pana la urma tre sa ardem cumva timpu...Dar alta e cand mergi pe strada noaptea si urla un cocalar prost care o baut 4 beri,cu manele la maxim pe telefon dupa tine catzi taie gatul.Sincer,nu suport oameni d'astia.Nu zic ca bautura nu e buna,dar nici sanatoasa nu e!Frate un pahar de vin inainte de cina...e nimica...dar sa bagi toata ziua 2-3 sticle de vodka,vreo 6 beri la varsta de 16 ani ...cat de departe o sa ajungi?Si cat de om?...Nu stiu nu'mi bat capul cu astfel de persoane care isi "traiesc viata" cum vor ei ...e treaba lor :).Sfaturi,cu totii stim sa dam,dar oare conteaza?Ii ajuta cu ceva?Nu prea...le ignora si isi continua ciclul acest vicios al alcoolului.Pana la urma stirile de la ora 5 is pline de X-ulescu care sio omorat soacra/sotia in urma consumului a 2 litri de vodca la crasma din sat.Is subiecte prea folosite de medie...si ma doare capul daca deschid 5 minute televizorul[De aceea am renuntat de muult sa ma uit la el...si va recomand si voua!]Ca pana la urma,in horoscop nu cred,de vreme ma doare-n cot...am ochii sa vad daca ploua,si simt daca e frig/cald ...la telenovele nu ma uit ,si de stiri nici nam chef.In fine...ideea e ca bautura nu'i buna!Te schimba total...chiar si de la o bere pe zii,ajungi la cantitati industriale pe an,daca continui asa...asa ca vedetiva de viata,sunt N moduri de a te distra,si de a te simti bine...fara alcool sau alte droguri sub alte forme!Va urez succes...acest subiect va continua...am oleaca de treaba acuma si nu pot ...imi pare rau.Mersi daca ai citit articolul!

Un comentariu:

  1. surpriza!!!: orasul din care provin "Radauti" este pe lcul 1 sau 2 la cnsumul de alcool din eurpa raportat la nr.loc. si cantitata de alcool vanduta....dar nu au luat in seama alcoolul ce provine din ucraina...deci sigur e pe locul 1.

    RăspundețiȘtergere