duminică, 22 noiembrie 2009

Tehnologia : Minunea Oamenilor(1)



Gandirea si imaginatia omului,unde am fii fara el?Daca omul avea gandire si imaginatie ...am trai si astazi in pesteri,si am cauta mancare prin padure.Daca ne "gandeam"la asta desigur.Imaginatia este puterea suprema in univers,ea ne ajuta sa ne gandim dincolo de ceea ce exista in fata noastra,cand vezi un platou cu mancare,nu te gandesti ca e defapt o parte dintr-un animal,care a manacat, a trait si el o perioada de timp,vezi doar bucata de carne din fata ta si atat.Orice vedem in jurul nostru a fost creeat de oameni,si oameni vor creea in continuare.Dar tehnologia,este uneori un Dumnezeu,care iti fura ani buni din viata[ex:televizor,calculator].Tehnologia ne usureaza viata dar neo si fura[droguri,masini,arme de foc]e un subiect ce nu il pot dezbate intr-un articol scurt asa ca l-am impartit in mai multe articole.Deocamdata atata am avut de zis ca un Prolog a articolelor de vor urma pe tema Tehnologiei.Enjoy!

Un comentariu:

  1. Ingineria aplică imaginaţia, judecata şi disciplina intelectuală cunoştinţelor umane existente pentru a crea sau folosi tehnologia în mod util şi eficient.

    RăspundețiȘtergere